viki_hui

A true love relationship is someone who accepts your past, supports your present, love you and encourages your future.

11.1.12

baka

傻了啊
既然叫我帮你拿梯子
装修的梯子
高过我很多倍咧
就算我拿的话
也只是拿到头拿不到尾
托尾......
无聊
我不理他
继续做我的东西
他叫我
我当作听不见
讨厌的
没想过的吗??
我有力气搬吗??
我连早餐都还没吃咧
别说午餐...
@.@



No comments:

Post a Comment