viki_hui

A true love relationship is someone who accepts your past, supports your present, love you and encourages your future.

13.6.12

myself

渐渐的
我的考试
is over了
没想到那5天时酱快过的
那5天里
都差点就生病
因为每1天都不够睡
还有1天在外面流浪
haha...


我的朋友
大多数
都有on demand
但我没有
我不知道应不应该拿
我觉的应该相信自己
trust me




No comments:

Post a Comment