viki_hui

A true love relationship is someone who accepts your past, supports your present, love you and encourages your future.

11.5.13

1st time

trip
我第一次
和朋友去
没想到
一切都顺利

besar island~
resort
transport
都不错


dinner -> kfc





waiting bus




bus ticket



way..start to go




arrive  johor  bandar mersing



ferry   - marina




blue sky n beauty sea









ours resort














good feel at here~
like pub
is relax





my name  嘉惠










short me..><






























all photo no edit~

这次去
目的只是让自己休息
觉的自己
跑了很久
跑的很累
停一停
看看过去的自己
再看看未来的自己
我害怕未来的路
我不知道要怎样去选择
我害怕自己选错走错
但还是要走
我是时候为自己的未来的路打算了
我不可以的再盲目的追索
不可以再三心两意了
我需要的是毅力
我要的是坚持
我要的是吃苦
虽然常常埋怨


事业
你可以不这样烦吗??
你可以顺利吗??



学业
我选定你了
^^


No comments:

Post a Comment